Home » TechNews » Η απουσία του Vr στο Xbox Series X "αφήνει χώρο για άλλους", αλλά δεν θα είναι για πάντα.

Η απουσία του Vr στο Xbox Series X "αφήνει χώρο για άλλους", αλλά δεν θα είναι για πάντα.

Published on 26 June 2020 at 17:18

Το Xbox Series X πρόκειται σαφώς να είναι ένα εντυπωσιακό μηχάνημά  και το εύρος των τεχνικών εξελίξεων που έχει ήδη αποκαλύψει η Microsoft έχει κάνει πολλούς ανθρώπους ενθουσιασμένους για το μέλλον του Xbox και αυτό που ελπίζουμε ότι θα επιτρέψει στους προγραμματιστές να επιτύχουν με τα παιχνίδια τους τα επόμενα χρόνια. Ένας τομέας, ωστόσο, όπου αρκετοί άνθρωποι θέλουν να τους δουν να κάνουν βήματα από τα οποία η Microsoft έχει μείνει μακριά είναι η εικονική πραγματικότητα.

Η Sony έχει δημιουργήσει μια σταθερή βάση σε αυτόν τον χώρο με το PSVR, κάτι που φαίνεται ότι θα συνεχίσει να επενδύει και στο PS5, αλλά μέχρι στιγμής, δεν φαίνεται ότι η Microsoft έχει καμία πρόθεση να το κάνει με το Xbox Series X.

Σε μία πρόσφατη συνέντευξη από την Schell Games - ένα στούντιο με στόχο τη βελτίωση της προσβασιμότητας σε τίτλους VR που εργάζεται επί του παρόντος για την προσθήκη αναβαθμίσεων προσβασιμότητας VR σε τίτλο μάχης με ξίφη Until You Fall - και ρωτήθηκαν για την προσέγγιση τους στην Microsoft γιαVR όπου και ειπώθηκε οτι η Microsoft κάποια στιγμή θα μπει στην "μάχη"

Ο Harley Baldwin VP του σχεδιασμού, σημείωσε ότι η Microsoft πιθανότατα εξετάζει παράγοντες όπως η υιοθέτηση και η ανάπτυξη της τεχνολογίας VR και παρόμοια με το πώς μπήκαν στον χώρο του υλικού της κονσόλας αργότερα από άλλους αλλά ακόμα με πειστικό τρόπο συμβαίνει με την προσέγγισή τους στην εικονική πραγματικότητα.

«Νομίζω ότι έχουμε ήδη δει κάποια κίνηση από αυτούς», είπε ο Baldwin. «Δεν είναι δεσμευτικό τώρα. Ξεκίνησαν λέγοντας ότι δεν θα υπήρχε υποστήριξη. Νομίζω ότι βλέπουν τα ίδια δεδομένα που βλέπουν όλοι οι άλλοι, και ότι τα δεδομένα λένε ότι τα προσδεδεμένα ακουστικά είναι εξειδικευμένα και δεν λαμβάνετε ευρύτερη υιοθέτηση πλατφόρμας έως ότου αποκτήσετε ένα ποιοτικό αυτόνομο ακουστικό. Το Xbox είναι μια πλατφόρμα που ασχολείται σε κλίμακα και με blockbusters, και δεν είναι εύκολο να καταλάβεις πώς να κάνεις ένα εξειδικευμένο προϊόν να λειτουργεί στην αγορά τους.

«Νομίζω ότι θα φτάσουν εκεί. Είμαι αρκετά μεγάλος για να θυμηθώ την κυκλοφορία του αρχικού Xbox. Δεν ήταν η πρώτη αγορά, αλλά ήταν μια σταθερή προσφορά που επέτρεπε στους ανθρώπους να έχουν μια ειδική πλατφόρμα παιχνιδιού στο σαλόνι και ήταν εξαιρετικά εύκολο να αναπτυχθεί γιατί χρησιμοποιούσαμε κυρίως παρόμοιους επιτραπέζιους υπολογιστές. Έχουν κάνει τέτοιου είδους μετάβαση τεχνολογίας στο παρελθόν και θα πάνε καλά. Όταν εμφανιστούν ξανά, θα είμαστε έτοιμοι. "

Το 2019, όταν ρωτήθηκε για το VR, το αφεντικό του Xbox, Phil Spencer, συζήτησε τα ζητήματα του με την τεχνολογία, αποκαλώντας το «απομόνωση» και λέγοντας ότι δεν υπήρχε αρκετή ζήτηση για αυτό στην κοινότητα του Xbox. Λίγους μήνες αργότερα, ωστόσο, είπε ότι η Microsoft «δεν πρόκειται ποτέ να κλείσει τα μάτια μας προς το πού πηγαίνουν τα πράγματα», προσθέτοντας ότι ήλπιζε ότι θα γίνει αρκετά μεγάλο ώστε «ότι θα ήταν αδιανόητο για εμάς να μην το υποστηρίξουμε. "


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.