Home » TechNews » Το Sampler Feedback Streaming θα είναι το επίκεντρο τεχνολογίας στο Xbox Series X.

Το Sampler Feedback Streaming θα είναι το επίκεντρο τεχνολογίας στο Xbox Series X.

Published on 20 July 2020 at 20:39

Η Microsoft και η Sony στοχεύουν και τα δύο πολύ εντυπωσιακά επιτεύγματα με τις επερχόμενες κονσόλες τους, αλλά και οι δύο το κάνουν με διαφορετικούς τρόπους. Ενώ η Sony μπαίνει all-in στο εντυπωσιακό SSD του PS5, η Microsoft έχει δώσει αρκετή έμφαση στην αρχιτεκτονική ταχύτητας του Xbox Series X, ακόμα και μόλις πρόσφατα ανέφερε ότι θα «επανεξετάσει ουσιαστικά πώς ένας προγραμματιστής μπορεί να εκμεταλλευτεί το υλικό που παρέχεται από το Xbox Series X. "

Ένα βασικό μέρος του παζλ Velocity Architecture είναι το Sampler Feedback Streaming, κάτι που φαίνεται να είναι το επίκεντρο της βελτιστοποίησης εισόδου / εξόδου του Xbox Series X. Υπάρχουν πολλά σε αυτό, αλλά με απλούς και απλούς όρους, το Sampler Feedback Streaming επιτρέπει στην κονσόλα να φορτώνει μόνο υφές και στοιχεία που απαιτούνται μόνο σε ένα παιχνίδι εκείνη τη στιγμή αντί να φορτώνουν σημαντικά περισσότερα από αυτά στο παρασκήνιο μόνο σε στην περίπτωση που χρειάζονται, πράγμα που σημαίνει ότι ο χώρος και η μνήμη έχουν ελευθερωθεί για να εστιάσει η CPU σε άλλα πράγματα. Όμως, ενώ όλα αυτά ακούγονται εντυπωσιακά σε χαρτί, πόσο αποτελεσματικό θα είναι;

Λοιπόν, σύμφωνα με τον Gavin Stevens - συνιδρυτή και επικεφαλής σχεδιασμού του indie studio Team Blur Games - είναι σίγουρα ενθουσιασμένος για αυτό. Δημοσιεύοντας πρόσφατα στο Twitter ο Gavin εξήγησε τι ακριβώς είναι το Sampler Feedback Streaming πως οι προγραμματιστές θα το χρησιμοποιήσουν, πόση διαφορά πρόκειται να κάνει και πώς θα βοηθήσει το Xbox Series X να ισορροπήσει απέναντι με το PS5 SSD.

Ο Stevens εξηγεί το σημείο όπου το Sampler Feedback Streaming έρχεται. Όπως εξηγεί το Sampler Feedback Streaming φορτώνει μόνο υφές και mips που απαιτούνται, αγνοώντας τα πάντα, πράγμα που σημαίνει ότι οι προγραμματιστές θα μπορούν να επιτρέπουν υφές υψηλής ποιότητας , αλλά σε μικρότερες ποσότητες με βάση την απαίτηση και σε πολύ πιο γρήγορες ταχύτητες.

Ο Stevens προσθέτει ότι ο SSD του PS5 είναι αναμφίβολα ταχύτερος από το Xbox Series X's, αλλά δηλώνει ότι ενώ η Sony επικεντρώθηκε εξ ολοκλήρου στον SSD τους, η Microsoft έδωσε την προσοχή τους σε αρκετές λύσεις, όπως το Sampler Feedback Streaming, το οποίο συγκεκριμένα, με τα λόγια του Stevens φέρνει κάποια ισορροπία.

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την δημοσίευση του Steven στο Twitter παρακάτω:


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.