Home » TechNews » Το Avowed στοχεύει για κυκλοφορία αργά το 2022 η νωρίς το 2023!Θα είναι πολύ μεγαλύτερο από το Skyrim

Το Avowed στοχεύει για κυκλοφορία αργά το 2022 η νωρίς το 2023!Θα είναι πολύ μεγαλύτερο από το Skyrim

Published on 28 July 2020 at 06:20

Το Grounded και το  The Outer Worlds: Peril on Gorgon μπορεί να είναι η τρέχουσα εστίαση για την Obsidian Entertainment, αλλά εργάζεται επίσης στο Avowed. Αποκαλύφθηκε κατά το πρόσφατο event του Xbox.Ο μεσαιωνικός τίτλος φαντασίας παρείχε σημαντικά στοιχεία από Elder Scrolls, δεν δόθηκε ημερομηνία κυκλοφορίας, αλλά σύμφωνα με το insider sponger στο Resetera, εξακολουθεί να απέχει αρκετά.

Αυτήν τη στιγμή στοχεύει την κυκλοφορία στα τέλη του 2022 / αρχές του 2023!Το Avowed περιγράφεται ως «πλήρως ανοιχτός κόσμος» και «πολύ, πολύ» μεγαλύτερο από το The Elder Scrolls 5: Skyrim. Αξίζει να σημειωθεί ότι το "μεγαλύτερο" με αυτήν την έννοια σημαίνει "πυκνότερο" και ακόμη "πιο αντίθετο". Τοποθετημένο στο ίδιο σύμπαν με το Pillars of Eternity, θα πραγματοποιηθεί στην περιοχή The Living Lands της Eora, τουλάχιστον ως αφετηρία, και εστιάζεται στην «παγκόσμια αντιδραστικότητα, τον φωτισμό και τα συστήματα και φυσική AI επόμενης γενιάς». Υπάρχει μια ιδιαίτερη έμφαση στο πώς η μαγεία θα αλληλεπιδρά με τη φυσική, αν και αυτό σημαίνει ότι είναι ακόμα άγνωστο.

Η ιστορία είναι ανεξάρτητη από τους άλλους τίτλους Pillars of Eternity και βλέπει τον παίκτη να αντιμετωπίζει την «εισερχόμενη απειλή της τυραννίας». Συμπεριλαμβάνονται τα Factions αν και το παιχνίδι ακολουθεί μια «πολύ διαφορετική προσέγγιση» σε σύγκριση με το Skyrim. Μπορείτε να έχετε συντρόφους, αν και αυτό θα είναι διαφορετικό σε σύγκριση με το The Outer Worlds. Προγραμματισμένες μάχες προγραμματίζονται με κάποιους να είναι «πολύ, πολύ μεγάλες». Διάφορα πλάσματα από το franchise θα είναι παρόντα, «σεβόμενοι πλήρως» την ιστορία τους, αλλά και νέες προσθήκες θα είναι επίσης διαθέσιμες. Όσον αφορά τα περιβάλλοντα, μπορείτε να περιμένετε μεγάλη εστίαση στα «εμβληματικά ορόσημα, αγάλματα και κτίρια». Προς το παρόν σχεδιάζονται δύο μεγάλες πόλεις μαζί με αρκετές μικρότερες. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται επίσης στις «αντιθέσεις άγριων περιοχών, ποτάμια, βουνά και ερημικές περιοχές. Και ναι, το κολύμπι είναι μια επιλογή.

Υπάρχει ένα σύστημα καιρού σε πραγματικό χρόνο, με την ομίχλη να είναι σημαντική και ένα «πολύ προηγμένο» σύνολο εργαλείων δημιουργίας. Προς το παρόν, η υποστήριξη Mod έχει προγραμματιστεί για υπολογιστή (ενώ μπορεί να αναπαραχθεί πλήρως στο Xbox) και θα είναι «πολύ κυρίαρχη» ως «εργαλείο δημιουργίας». Είναι ενδιαφέρον ότι το έργο βρίσκεται σε εξέλιξη για δύο χρόνια και επτά μήνες. Παρά το γεγονός ότι έχει μικρότερο αριθμό ατόμων για επτά μήνες πριν από την παραγωγή, περίπου 100 άτομα εργάζονται σε αυτό για δύο χρόνια. Η πλήρης παραγωγή είναι επί του παρόντος σε εξέλιξη και η ομάδα «θα συνεχίσει να μεγαλώνει».


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.