Home » Xbox » The Complex Review

The Complex Review

Published on 7 April 2020 at 10:50

Η τελευταία διαδραστική ταινία που παράγεται από την Wales Interactive διαθέτει τόσο ψυχρή ιστορία όσο και εντυπωσιακό ταλέντο δράσης. Αλλά καινοτομεί μέσα στα όρια του είδους του, προσφέροντας αρκετή αξία στους πιθανούς παίκτες; 

Η Wales Interactive έχει μείνει για αρκετό διάστημα στη διαδραστική αγορά FMV. Μερικές από τις πιο εντυπωσιακές ταινίες του είδους, κυρίως το Simulacra και το The Late Shift, προέρχονται από τα μυαλά του βραβευμένο με BAFTA στούντιο. Πρόκειται για ένα είδος που πολλές φορές χτυπήθηκε από πολλούς για την απουσία του παιχνιδιού και από άλλους ακούμε έπαινους για την αποδοχή της αφήγησης ως βασικής πτυχής του σύγχρονου παιχνιδιού. Το παιχνίδι προσφέρει μια συναρπαστική ιστορία με δελεαστικές επιδόσεις και αστρική αξία παραγωγής. 

Ο τίτλος είναι διαθέσιμος για αγορά στο Microsoft Store.

ΙΣΤΟΡΙΑ

Η πιο σημαντική πτυχή του τίτλου είναι η ιστορία του. Παίζετε ως Δρ Amy Tenant, ερευνητής τεχνολογίας νανοκυττάρων σε ένα περίπλοκο δίκτυο εργαστηρίων λίγο έξω από το Λονδίνο. Μετά από μια φονική επίθεση  βίο-όπλων στην πόλη ακολουθούμενη από επίθεση στο εργαστήριο, η Amy βρίσκεται παγιδευμένη με ένα παλιό γνώριμο και με το χρόνο εξαντλείται.

Η ιστορία του παιχνιδιού είναι το έργο του Lynn Renee Maxcy, μέρος της ομάδας που δημιούργησε τη βραβευμένη με το βραβείο Emmy του Hulu σειρά, The Handleaf's Tale. Εκτός από μερικά σημεία  διαλόγου, η αφήγηση είναι απίστευτα αφοσιωμένη. Μερικές φορές βρήκα τον εαυτό μου πραγματικά με μια πίστη στην αναστολή της δυσπιστίας που κατέστη δυνατή από μια αποτελεσματική ομάδα αφήγησης. Αυτή η ένταση οφείλεται εν μέρει και στις επιλογές που κάνει ο παίκτης σε όλο το παιχνίδι. Αυτές οι επιλογές, τόσο μεγάλες όσο και μικρές δίνουν ένα επιπλέον στρώμα στην αφήγηση και πολλές φορές βρήκα τον εαυτό μου να αμφισβητεί αν είχα κάνει τη σωστή επιλογή.

Οι χαρακτήρες μιας ιστορίας είναι πάντα το σημαντικότερο πλεονέκτημά της. Η ιστορία του δεν απογοητεύει από αυτή την άποψη. Η πρωταγωνίστρια Amy, που απεικονίζεται από τη Michelle Mylett, είναι πιστευτή και συναρπαστική στις επιδόσεις της. Οι καλύτερες εμφανίσεις, ωστόσο, προέρχονταν από τον Al Weaver ως Dr Rees Wakefield και τον Kim Adis ως Clare Mahek. Η Weaver κάνει μια φανταστική δουλειά να ταιριάζει στη γραμμή μεταξύ σαρκαστικού, απογοητευμένου ρεαλιστή και φροντίζοντας τον πρώην εραστή της Amy. Ομοίως, η Adis κάνει μια εκπληκτική δουλειά στην πώληση του φόβου και του μίσους του χαρακτήρα της σε όλη την ιστορία, καθιστώντας το The Complex πολύ πιο συναρπαστικό. Παρακολουθώντας αυτό το τρίο ήταν μακράν ένα από τα σημαντικότερα στιγμιότυπα του παιχνιδιού.

GAMEPLAY

Το gameplay θα είναι γνωστό σε όποιον έχει παίξει μια διαδραστική ταινία. Η πρωταρχική μορφή αλληλεπίδρασης μεταξύ παίκτη και παιχνιδιού εδώ είναι η επιλογή. Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις ο παίκτης έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο ή τριών επιλογών. Αυτές οι επιλογές μπορεί συχνά να έχουν μαζικές συμμετοχές, αλλά σε άλλες περιπτώσεις μπορεί να φαίνονται τετριμμένες. Ποιους σώζεις και ποιους αφήνεις να πεθάνουν; Μιλάτε πρώτα με ένα άτομο ή το άλλο; Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά σε αυτά που αλλάζουν, ή όχι; Το κλειδί για την ένταση του παιχνιδιου είναι η φαινομενική ασάφεια πολλών επιλογών. Οι επιλογές που κάνετε μπορεί να σας δαγκώσουν αργότερα - αλλά πώς θα το μάθετε πριν τις κάνετε;

Για το λόγο αυτό, το παιχνίδι αποτυγχάνει περισσότερο όταν παίρνει αυτή την επιλογή μακρυά από σας. Μερικές φορές στο playthrough μου, η Amy θα έκανε κάτι που δεν θα είχα κάνει ποτέ αν μου είχε δοθεί ο έλεγχος των ενεργειών της.

ΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΗΧΟΣ

Όπως ήδη ανέφερα, η ποιότητα των αστεριών στο σχεδιασμό του The Complex είναι σαφής. Ο σκηνοθέτης Paul Raschid έβγαλε πολλά από τους ηθοποιούς του. Ομοίως, το παιχνίδι έχει απίστευτη αξία παραγωγής. Είναι ξεκάθαρο ότι η ομάδα της Wales Interactive πήρε αυτό που έμαθαν κάνοντας το The Late Shift και το αναβάθμισαν. Αυτό μεταφέρεται σε άλλα στοιχεία της παραγωγής, όπως το σχέδιο και η ντουλάπα. Το εργαστήριο που χρησιμεύει ως πρωτεύον σκηνικό του παιχνιδιού αισθάνεται πιστευτό.Ο σχεδιασμός του τι φορούν οι πρωταγωνιστές του, είναι εντυπωσιακά και αξέχαστα. Ακόμη λιγότερο ρεαλιστικές περιοχές, όπως το κενό, ένας τεράστιος διάδρομος που αποτελείται απλώς από ένα κενό, αισθάνονται γνήσιοι στον τρόπο με τον οποίο γυρίστηκαν. Υπήρχε μόνο ένα οπτικό αποτέλεσμα στο παιχνίδι το οποίο ήταν αξιοσημείωτα ψεύτικο για μένα, και αυτό ήταν μόνο επί οθόνης για μισό δευτερόλεπτο.

Όπως σε κάθε τεταμένη εμπειρία, η λεπτότητα είναι το κλειδί. Οι προγραμματιστές το γνώριζαν ξεκάθαρα, επιτρέποντας στον διάλογο να μεταφέρεται στις κατάλληλες στιγμές και προσθέτοντας ένα κομμάτι μουσικής γεύσης σε άλλους.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ

Το συγκρότημα είναι το μεγάλο βήμα της προσπάθειας της Wales Interactive να βελτιώσει το είδος της διαδραστικής ταινίας. Αν και έχει τις ελλείψεις της, αυτές οφείλονται σε μεγάλο βαθμό σε τεχνολογικούς και δημοσιονομικούς περιορισμούς που δεν έχουμε ακόμη ξεπεράσει. Εάν μπορείτε να ξεπεράσετε τα δευτερεύοντα ελαττώματά του, το συγκρότημα θα σας προσφέρει αξέχαστες προσωπικότητες .

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 7.5 by SpookyGR

Rating: 0 stars
0 votes

«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.