Home » Xbox » NieR: Automata Become As Gods Edition Review - δόξα στην ανθρωπότητα

NieR: Automata Become As Gods Edition Review - δόξα στην ανθρωπότητα

Published on 11 April 2020 at 17:09

Ένα από τα καλύτερα παιχνίδια του 2017 είναι τελικά διαθέσιμο στο Xbox One και είναι εξίσου παράξενο και αξέχαστο όπως και πριν.
Δεδομένων ορισμένων από τις συνέχειες που προέκυψαν τα τελευταία χρόνια, είχαμε παραιτηθεί από την έκπληξή μας για  δεύτερες ευκαιρίες που προσφέρονται από ορισμένα franchises. Αλλά θα είχαμε κερδίσει καλά χρήματα για να μην δούμε ξανά ποτέ τη NieR. Δεν ήταν οικονομική επιτυχία το 2010, και παρόλο που ήταν ένα θαυμάσιο παράξενο παιχνίδι  ρόλου-δράσης, με ένα ασυνήθιστα ανατρεπτικό σενάριο και συναρπαστικούς χαρακτήρες, απογοήτευε από ρηχούς αγώνες, φτωχούς ρυθμούς και αδύναμα γραφικά. Από μια επιχειρηματική προοπτική, η Square Enix πρέπει να έχει δώδεκα άλλα franchises που αξίζουν περισσότερο από μια ενημέρωση από το NieR, αλλά η απόφαση του αποδόθηκε  γιατί δεν ήταν μόνο ένα από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδια του περασμένου έτους, αλλά και με εκπληκτικές πωλήσεις στο PlayStation 4 και στο Pc. Και τώρα είναι στο Xbox One. Ένας από τους λόγους για τους οποίους η επιτυχία του παιχνιδιού είναι μια έκπληξη είναι ότι αναπτύχθηκε από την PlatinumGames,δημιουργούς του Bayonetta και  Vanquish. Ένα στούντιο του οποίου η ικανότητα να κάνει μεγάλα παιχνίδια να πείθει οποιονδήποτε να τα αγοράσει.

Αλλά η Platinum απέδειξε μεγάλη έμπνευση   που επέλεξε  το Automata, αφού ένα από τα βασικά παράπονα του πρωτότυπου ήταν η θαμπή και επαναλαμβανόμενη μάχη του. Εδώ η Platinum έχει μετατρέψει το παιχνίδι σε ένα παιχνίδι δράσης τρίτου προσώπου και ένα φόρο τιμής στους 2D shooters. Αλλά παρά την αλλαγή στον προγραμματιστή, ο παραγωγός και ο σκηνοθέτης παραμένουν οι ίδιοι και ευτυχώς αυτό σημαίνει ότι το Automata δεν έχει χάσει κανένα από τα δάγκωμα του πρωτότυπου όταν πρόκειται για ιστορία και χαρακτήρα.

Παρόλο που πρόκειται για συνέχεια, δεν υπάρχουν προφανείς αφηγηματικές σχέσεις μεταξύ των δύο παιχνιδιων, όπως δεν υπήρχε μεταξύ του πρωτότυπου και του Drakengard - από το οποίο το NieR είναι τεχνικά ένα spin-off. Το Automata βρίσκεται σε μια μετα-αποκαλυπτική Γη, όπου υπάρχει πόλεμος μεταξύ της ανθρωπότητας και ενός ρομπότ στρατού μιας αθέατης εξωγήινης φυλής. Αλλά οι άνθρωποι χρησιμοποιούν επίσης τα δικά τους ρομπότ για να πολεμήσουν γι 'αυτούς, με τους δύο κύριους χαρακτήρες να είναι η 2Β και ο πιο εξωστρεφής σύμμαχός της ο 9S. Όταν πρόκειται για μάχες, η 2Β αναλαμβάνει το προβάδισμα και παρόλο που δεν είναι τόσο ευέλικτο όσο στο Bayonetta είναι έχει παρόμοια αντοχή με ένα σπαθί. Πολλοί από τους αντιπάλους της προτιμούν τις σφαίρες στις λεπίδες και παρόλο που μερικά βλήματα μπορούν να εκτοξευθούν από τον αέρα πρέπει συνεχώς να αποφεύγετε τους άλλους. Όπως και στο πρωτότυπο, το παιχνίδι παίζει συνεχώς με προοπτικές και στυλ παιχνιδιού, αλλάζοντας συχνά την θέα προς τα πάνω, γεγονός που το κάνει να μοιάζει περισσότερο με ένα διπλό shooter και μια οριζόντια ή κάθετη όψη παρόμοια με αυτή των 2D shooters όπως το Radiant Silvergun ή το Gradius (έχετε επίσης περιστασιακά πρόσβαση σε ένα διαστημόπλοιο ρομπότ). Συχνά, όμως, και στο Automata θα εχεις ίσια τμήματα πλατφόρμας ή σε πιο παζλ-προσανατολισμένες καταστάσεις, με το παιχνίδι να αρνείται αποφασιστικά να εγκατασταθεί σε ένα προβλέψιμο ρυθμό.

Η μάχη γίνεται όλο και περισσότερο εξελιγμένη γιατί έχει πολλούς διαφορετικούς τύπους όπλων, διαφορετικές ικανότητες για το pod σας .Δεν είναι ακόμα τόσο περίπλοκο όσο ένα ευθεία παιχνίδι δράσης και, ασφαλώς, ένας από τους μεγαλύτερους κινδύνους για το Automata είναι ότι καταλήγει να περικλείει ένα μεσαίο "έδαφος" που ποτέ δεν ικανοποιεί πλήρως ούτε τους οπαδούς δράσης ούτε τους οπαδούς ρόλων. Αλλά παρά τους κινδύνους αυτούς επιτυγχάνει να γίνει σχεδόν ένα τέλειο υβρίδιο. Εάν δεν προχωράτε με την πλευρά δράσης των πραγμάτων τότε μεγάλο μέρος της μπορεί να αυτοματοποιηθεί και με κάθε τρόπο οι ικανότητές σας εξακολουθούν να υπαγορεύονται από το επίπεδο εμπειρίας των χαρακτήρων.Υπάρχει επίσης ένα ευρύ φάσμα τσιπ υπολογιστών που μπορούν να εγκατασταθούν για να σας δώσουν συγκεκριμένες ικανότητες και buffs, συμπεριλαμβανομένου ενός αριθμού που σας επιτρέπει να προσαρμόσετε τη δράση σε κάτι ακόμα πιο κοντά στα προηγούμενα παιχνίδια της Platinum- ειδικά το Metal Gear Rising. Ή εναλλακτικά, άλλα τσιπ παίρνουν την αντίθετη προσέγγιση και μπορούν να χειριστούν πράγματα όπως παρακάμπτοντας και αποκαθιστώντας την υγεία για σας. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι αν πεθάνεις, χάνεις όλα τα επιπλέον τσιπ σου, εκτός αν ανακτήσεις το προηγούμενο σώμα σου, σε στυλ Dark Souls. 

Το Automata συνδυάζει ένα συνεκτικό σύνολο. Και η κόλλα που χρησιμοποιεί γι 'αυτό είναι η ιστορία. Παρά το αφηρημένα περίεργα σκηνικα, τα θέματα του παιχνιδιού είναι παραπλανητικά σοβαρά και επικεντρώνονται γύρω από τις ερωτήσεις του αυθεντικού  της συμπάθειας. Αυτά τα βαρια θέματα έχουν νόημα στο πλαίσιο των περισσότερων από τους κύριους χαρακτήρες που είναι ρομπότ, ακόμα και αν από την άποψη της συναισθηματικής ωριμότητας συχνά ενεργούν σαν ισχυροί έφηβοι. Το NieR: Η Automata δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο, αλλά όπως και το πρωτότυπο ανταμείβει πολλαπλά playthroughs, με μια σειρά διαφορετικών τελειωμάτων που αλλάζουν ριζικά την άποψή σας για την ιστορία και τους συμμετέχοντες. Έτσι, ενώ οι οπαδοί που παίζουν ρόλο μπορεί να αισθάνονται ότι το gameplay σφάλλει λίγο υπερβολικά προς την πλευρά δράσης των πραγμάτων, είναι η ιστορία που εξακολουθεί να έχει την υπεροχή.

Το Automata δεν επιλύει κάθε πρόβλημα από το πρωτότυπο: τα γραφικά είναι ακόμα χαμηλής τεχνολογίας και η φωνητική λειτουργία παραμένει ως επί το πλείστον απαίσια (αν και η μουσική είναι εξαιρετική).Δεν επιλύεται το πρόβλημα ούτε με το Xbox One, το οποίο είναι ουσιαστικά πανομοιότυπο με την έκδοση του PlayStation 4 - εκτός από την προσθήκη στο DLC από την αρχή. Όμως, παρά το πώς μπορεί να ακούγεται, δεν έχουμε δει ποτέ ένα τέτοιο φαινομενικά ασυμβίβαστο μείγμα ιδεών και ειδών που συνδυάζονται τόσο καλά. Αν το Automata ήταν μια ταινία θα ήταν μια συμπαραγωγή μεταξύ Michael Bay και Terrence Malick. Και ενώ αυτό ακούγεται σαν η χειρότερη μέρα στον κινηματογράφο, ο συνδυασμός κιμωλίας και τυριού λειτουργεί σχεδόν τέλεια ως βιντεοπαιχνίδι.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ

 Ένα φανταστικό μείγμα εκρηκτικής δράσης και προσεγμένης αφήγησης, που οδηγεί σε έναν από τους πιο απρόβλεπτες και φιλόδοξους παίκτες της σύγχρονης εποχής. Πλεονεκτήματα: Κλασική δράση Platinum σε συνδυασμό με ένα βαθύ σύστημα ρόλων γεμάτο με επιλογές προσαρμογής. Το εξαιρετικό σενάριο καταφέρνει να προσεγγίσει μεγάλα θέματα με εκπληκτική λεπτότητα. Υπέροχη μουσική.
Μειονεκτήματα: Αδύναμη φωνητική δράση και χαλαρές δευτερέυουσες αποστολές.Το παιχνίδι διατίθεται ποια και στο Game pass σε περίπτωση που υπάρχουν άτομα που θέλουν να το δοκιμάσουν.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 9 by SpookyGR

Rating: 0 stars
0 votes

«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.