Home » Xbox » Obduction Review

Obduction Review

Published on 16 April 2020 at 17:24

Είμαι μεγάλος οπαδός της, Cyan, εδώ και πολλά χρόνια. Παίζω τα παιχνίδια τους από τότε που κυκλοφόρησε το Myst το 1993. Οι περίεργοι και κυρίως άδειοι κόσμοι με γοήτευσαν αμέσως, όπως και το μυστήριο για το τι είχε συμβεί στους δύο ξένους που παγιδεύτηκαν σε δύο βιβλία που ζητούσαν τη βοήθειά μου. Ήταν μια νέα εμπειρία παιχνιδιού για μένα, καθώς το Myst δεν παρείχε σχεδόν καθόλου χέρι και ανάγκασε τον παίκτη να βασίζεται αποκλειστικά σε διεξοδική εξερεύνηση, δεξιότητες επίλυσης παζλ και έντονες παρατηρήσεις. Παραμένοντας πιστός στο στυλ τους, η Cyan κυκλοφόρησε το Obduction το 2016 για τον υπολογιστή, αλλά δεν μπόρεσα να το απολαύσω εκείνη τη στιγμή. Τώρα που μεταφέρεται στο Xbox One, δεν μπορούσα να χάσω την ευκαιρία να δω ποια νέα περιπέτεια με περίμενε.

Ξεκινάτε στο Obduction, λοιπόν, με απαγωγή. Περιπλανηθείτε σε ένα κάμπινγκ όταν βλέπετε παράξενα λαμπερά φώτα στον ουρανό, ενώ ακούτε ένα ηχογραφημένο μήνυμα από έναν ξένο που περιγράφει το ίδιο γεγονότος. Πριν το καταλάβετε, το φως γεμίζει τα πάντα και τον κόσμο όπως ξέρετε  έχει φύγει. Λοιπόν, τα περισσότερα ούτως ή άλλως. Θα ξυπνήσετε για να διαπιστώσετε ότι ένα μεγάλο κομμάτι μιας πόλης που ονομάζεται Hunrath, έχει ληφθεί και τοποθετηθεί σε έναν εξωγήινο κόσμο. Φαίνεται άδειο εκτός από μερικά ολογραφικά μηνύματα από προηγούμενους πολίτες. Τελικά θα συναντήσετε τους φαινομενικά μόνο άλλους επιζώντες της πόλης και θα σας αναθέσει κάποια αρκετά ασυνήθιστα αιτήματα. Αυτό αφορά τόσο κατεύθυνση όσο θα έχετε σε αυτό το παιχνίδι.

Rating: 0 stars
0 votes

Η ιστορία είναι αξιοπρεπής, αλλά δεν είναι τόσο βαθιά και πλούσια όσο θα ήθελα. Είναι αρκετά ενδιαφέρουσα για να συνεχίσετε να θέλετε να συνεχίσετε. Τα περισσότερα από αυτά που θα ανακαλύψετε θα προέρχονται από περιοδικά, άρθρα και το σπάνιο ολογραφικό μήνυμα. Αυτό είναι αρκετά τυπικό για αυτούς τους τύπους παιχνιδιών, εκτός από τα ολογράμματα φυσικά. Λίγα απομεινάρια του παρελθόντος  για να τα κοιτάξετε, αλλά δεν υπάρχουν πολλά πέρα ​​από αυτό.

Παίρνετε πραγματικά μόνο μια εικόνα για δύο άτομα από ολόκληρη την πόλη. Θα ήθελα πολύ να μάθω περισσότερα για κάθε έναν από τους κατοίκους του Hunrath που έζησαν εκεί πριν από την άφιξή μου. Υπάρχουν μερικές σύντομες αναφορές άλλων ανθρώπων, αλλά τίποτα από καμία ουσία. Νιώθω ότι αυτό αφαιρεί τη σημασία των άλλων που έχουν εξαφανιστεί, καθώς δεν υπήρχε τίποτα για μένα να κάνω μια συναισθηματική προσκόλληση.

Όπως και άλλα παιχνίδια της Cyan, το Obduction δεν σας δίνει σχεδόν καμία σαφή ιδέα για το τι να κάνετε. Απλώς πέφτετε σε μια άγνωστη γη με τίποτα άλλο από το πνεύμα σας και την περιέργειά σας για να προχωρήσετε προς τα εμπρός. Η εξερεύνηση είναι το κλειδί εδώ. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας, θα συναντήσετε πολλούς γρίφους, που κυμαίνονται από απλές αριθμημένες κλειδαριές έως γεμάτους λαβύρινθους. Θα πρέπει να παρατηρήσετε και να σημειώσετε όλα όσα βρίσκετε. Συχνά, οι απαντήσεις είναι κρυμμένες σε περιοδικά ή απορρίμματα χαρτιού. Όχι όμως κάθε φορά. Υπάρχουν συγκεκριμένοι γρίφοι που μπορούν να επιλυθούν μόνο με υπολογισμένη λογική, σκέψη έξω από το κουτί ή πολλές δοκιμές και λάθη. Βασιζόμουν σε μεγάλο βαθμό στο τελευταίο για τα δύο μεγάλα παζλ.

Εκτός από τις συνηθισμένες απογοητεύσεις από την προσπάθεια επίλυσης περίπλοκων παζλ με σχεδόν τίποτα να ξεφύγει (που είναι ο κανόνας για αυτά τα παιχνίδια), υπάρχουν μερικοί άλλοι παράγοντες που με επιδείνωσαν. Αυτά τα παιχνίδια απαιτούν από εσάς να κοιτάξετε τα πάντα γύρω σας για να βρείτε κάτι που ξεχωρίζει, ώστε ελπίζουμε να ανακαλύψετε μια ένδειξη ή να μάθετε μερικές γνώσεις για το πώς λειτουργούν τα πράγματα σε αυτόν τον κόσμο. Όλα αυτά είναι καλά και καλά, έως ότου οι προγραμματιστές απορρίψουν τα περιβάλλοντά τους με τόνους τυχαίων εντυπωσιακών αντικειμένων ως μέρος του μπόνους Kickstarter.

Αυτό είναι σωστό, ένα από τα προνόμια της δωρεάς ενός συγκεκριμένου χρηματικού ποσού στην καμπάνια τους στο Kickstarter ήταν να τοποθετηθεί ένα ειδικό αντικείμενο στο παιχνίδι μόνο για εσάς. Αυτό είναι υπέροχο για τους υποστηρικτές, αλλά όχι τόσο για εκείνους από εμάς που προσπαθούν να καθαρίσουν τον κόσμο για να λύσουν το μυστήριο. Η ανάλυση  μπιχλιμπιδιών ξανά και ξανά ελπίζοντας να βρω κάποια ένδειξη, δεν είναι ο ορισμός μου για διασκέδαση. Ειδικά όταν τόσα πολλά αντικείμενα δεν σημαίνουν τίποτα.

Το μεγαλύτερο μου παράπονο, οι χρόνοι φόρτωσης. Ευτυχώς, δεν υπάρχουν πάρα πολλές στιγμές όπου θα σταματήσετε στα ίχνη σας ενώ φορτώνεται η επόμενη περιοχή. Το ίδιο δεν μπορεί να ειπωθεί για τη μεταφορά. Κάθε φορά που χρησιμοποιείτε μια συσκευή για να σας μεταφέρει σε άλλη περιοχή, θα κολλήσετε με μια οθόνη φόρτωσης που κυμαίνεται οπουδήποτε από δεκαπέντε δευτερόλεπτα (σπάνια) έως πάνω από ένα λεπτό (πολύ συνηθισμένο). Δεν θα συναντήσετε πάρα πολλά από αυτά τα μηχανήματα τηλεμεταφοράς στο πρώτο μισό του παιχνιδιού, αλλά το δεύτερο ημίχρονο είναι γεμάτο με αυτά και σταματάει η ροή του παιχνιδιού.

Ο ρυθμός είναι το άλλο μεγάλο μου ζήτημα με το Obduction. Το πρώτο μισό κινείται γρήγορα και ομαλά καθώς το αίνιγμα βαθαίνει, λύνεται παζλ και ξεκλειδώνετε άλλες περιοχές για εξερεύνηση. Στη συνέχεια, το δεύτερο μισό εισάγει τις συσκευές μεταφοράς που χρειάζονται  πάντα μεγάλο χρόνο φόρτωση, όπως μόλις ανέφερα. Θα πρέπει επίσης να ακολουθήσετε γελοία μήκη σε κάθε περιοχή για να λύσετε συγκεκριμένους γρίφους. Ο κόσμος του Obduction είναι αρκετά δίκαιου μεγέθους, ειδικά σε σύγκριση με τα προηγούμενα παιχνίδια της Cyan όπως το Myst και το Riven.

Ακόμα και αν ακολουθείτε τις ίδιες περιοχές ξανά και ξανά, δεν μπορείτε παρά να θαυμάσετε το πόσο υπέροχο είναι το Obduction. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί κόσμοι που διασυνδέονται και καθένας από αυτούς έχει τη δική του ξεχωριστή εμφάνιση. Έκαναν φανταστική χρήση της Unreal Engine, η οποία δίνει βάθος στις υφές και τα όμορφα εφέ φωτισμού. Ο κόσμος αισθάνεται ζωντανός, ακόμα κι αν δεν υπάρχει κανένας. Υπάρχουν περιστασιακές πτώσεις framerate, κυρίως όταν εισέρχεστε σε μια νέα περιοχή και τείνει να κάνει λίγο όταν τρέχετε. Ωστόσο, μετά από λίγο, θα σταματήσετε να παρατηρείτε τα εμπόδια, καθώς θα είστε τόσο επικεντρωμένοι στην προσπάθεια εύρεσης ενδείξεων και νέων διαδρομών.

Ο ήχος είναι φανταστικός ως επί το πλείστον. Υπάρχουν μερικοί ηθοποιοί σε αυτό το παιχνίδι που ο καθένας προσφέρει γνήσιες παραστάσεις. Δεν υπάρχει υπερβολικός αριθμός μουσικής στο Obduction, αλλά αυτό παίζει καλά με την αίσθηση ότι βρίσκεστε σε έναν πολύ έρημο κόσμο. Η μουσική που υπάρχει ταιριάζει σε κάθε περιοχή, αν και μερικές φορές γίνεται πολύ δυνατή χωρίς λόγο. Όταν ερεύνησα κάποια ερείπια, σκέφτηκα ότι κάτι μεγάλο επρόκειτο να συμβεί επειδή η μουσική έπεσε σε σχεδόν επική κλίμακα, αλλά τίποτα δεν συνέβη. Αυτές οι στιγμές ήταν λίγο εξωφρενικές, αλλά ευτυχώς πολύ σπάνιες.

ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ

Συνολικά, πραγματικά απολάμβανα τον χρόνο μου με το Obduction, ακόμα κι αν υπήρχαν μερικά ζητήματα που εμπόδισαν την εμπειρία. Είναι όμορφο, συναρπαστικό και δημιουργικό. Παρόλο που, το δεύτερο ημίχρονο επιβραδύνεται σίγουρα λόγω των τεράστιων ενοτήτων και των μεγάλων χρόνων φόρτωσης. Το μπερδεμένο αίνιγμα στο οποίο βρίσκεστε θα σας κρατήσει να ψάχνετε για απαντήσεις. Σας υπενθυμίζουμε ότι δεν απαντάται κάθε ερώτηση, αλλά τα περισσότερα είναι σημαντικά. Εάν έχετε παίξει στο παρελθόν ένα παιχνίδι της Cyan ξέρετε που βαδίζεται. Αν σας αρέσουν τα παιχνίδια παζλ εξερεύνησης που σας τροφοδοτούν με συμβουλές και βοήθεια, τότε πιθανότατα δεν θα σας ενδιαφέρει αυτό το παιχνίδι. Ωστόσο, αν σας αρέσει ένα περίεργο μυστήριο σε έναν παράξενο και όμορφο κόσμο όπου όλες οι απαντήσεις πρέπει να κερδίζονται, τότε το Obduction μπορεί να είναι ακριβώς στο δρομάκι σας. Δυστυχώς το μόνο μελανό σημείο του παιχνιδιού είναι οι χρόνοι φορτώματος όπως είχα αναφέρει προηγούμενος εάν το παραβλέψουμε το συγκεκριμένο κομμάτι τότε είναι το παιχνίδι που θα κερδίσει το ενδιαφέρον και το χρόνο σας.

Στη συνέχεια αφήστε ένα σχόλιο παρακάτω  και μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα μεγάλα άρθρα καθημερινά.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ 7 by SpookyGR


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.