Home » Xbox » Το Medium είναι ένα παιχνίδι τρίτου προσώπου με "Ημι-σταθερές γωνίες κάμερας", διαφορετικά από τα προηγούμενα παιχνίδια της Bloober

Το Medium είναι ένα παιχνίδι τρίτου προσώπου με "Ημι-σταθερές γωνίες κάμερας", διαφορετικά από τα προηγούμενα παιχνίδια της Bloober

Published on 19 June 2020 at 20:53

Τους τελευταίους μήνες, καθώς το μάρκετινγκ για κονσόλες επόμενης γενιάς αρχίζει να εξελίσσεται, έχουμε ρίξει μια ματιά σε πολλούς διαφορετικούς τίτλους. Ένας από αυτούς ήταν ο τίτλος τρόμου, το Medium. Αναπτύσσετε από την Bloober Team, η οποία έχει κάνει πολλούς τίτλους τρόμου, όπως το τελευταίο παιχνίδι Blair Witch, Observer και η σειρά Layers of Fear, λέγεται ότι μπορεί να δημιουργηθεί μόνο σε συστήματα επόμενης γενιάς. Φαινόταν αρκετά διαφορετικό από αυτά τα παιχνίδια, και αυτό γιατί στοχεύει σε μια πολύ διαφορετική αίσθηση.

Η πρώτη και μεγαλύτερη αισθητή αλλαγή είναι ότι το παιχνίδι θα είναι τρίτου προσώπου, σε αντίθεση με όλες τις προηγούμενες δουλειές τους που ήταν μόνο πρώτου προσώπου. Όχι μόνο θα είναι τρίτου προσώπου αλλά θα θυμίζει  παλιάς σχολής με αυτό που ο Wojciech Piejko, Lead Game Designer, περιγράφει ως «ημι-σταθερές γωνίες κάμερας» σε μια συνέντευξη με στο GamesRadar. Δεν είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς εννοεί με ημι-σταθερά, αλλά πιθανώς αυτό μοιάζει με τα παλαιότερα παιχνίδια Resident Evil και Silent Hill με κάποιο τρόπο.

Μιλώντας για το Silent Hill, το παιχνίδι στάζει την επιρροή αυτού του franchise. Η έμπνευση είναι αρκετά προφανής (και αν δεν το καταλάβατε, ο θρυλικος Akira Yamaoka που βοηθούσε με το soundtrack θα έπρεπε να σας ενδιέφερε) Το παιχνίδι χρησιμοποιεί δύο κόσμους, έναν κανονικό και έναν υποβαθμισμένο, ανατριχιαστικό, όπως έκανε τα παιχνίδια του Silent Hill, αλλά φαίνεται ότι θα υπάρχουν περισσότερες πτυχές σε αυτό, αντί του παιχνιδιού να μεταμορφώνεται παθητικά καθώς προχωράτε. Το Medium είναι ένα «ερωτικό γράμμα» στον Silent Hill σύμφωνα με τον παραγωγό Jacek Zięba στην ίδια συνέντευξη.

«Νομίζω ότι θα μπορούσαμε ακόμη και να σκεφτούμε τις συνδέσεις με το παιχνίδι μας. Δεν είναι μόνο η μουσική, αλλά, φυσικά, το Silent Hill έχει επίσης δύο κόσμους… αλλά το χρησιμοποιούμε εντελώς διαφορετικά. Αλλά νομίζω ότι υπάρχουν πολλά σημεία που μπορεί να συνδεθείτε με αυτά τα παιχνίδια. Αλλά, φυσικά, δεν προσπαθούμε να αναδημιουργήσουμε το Silent Hill 2 εδώ - κάνουμε τη δική μας ιστορία - από την αρχή, είπαμε ότι θέλουμε να δημιουργήσουμε μια σοβαρή, κινηματογραφική εμπειρία που βασίζεται στην αφήγηση με μια ατμόσφαιρα Silent Hill. "

Το Medium σκοπεύει να κυκλοφορήσει φέτος για Xbox Series X και PC.


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.