Home » Xbox » Η προσβασιμότητα δεν σημαίνει λιγότερη πρόκληση.

Η προσβασιμότητα δεν σημαίνει λιγότερη πρόκληση.

Published on 27 November 2020 at 22:29

Η Microsoft είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες που υποστηρίζει επί του παρόντος για μεγαλύτερη προσβασιμότητα στον χώρο των παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών υλικού και του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρά με την κοινότητα. Η διάθεση του παιχνιδιού για όλους είναι μια σημαντική πρωτοβουλία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτές οι προσπάθειες είναι απρόσβλητες από το μίσος που οφείλεται σε παρανοήσεις και - ας είμαστε ειλικρινείς σε άγνοια.

Ο Brannon Zahand της Microsoft,  ανώτερος διευθυντής προγράμματος προσβασιμότητας παιχνιδιών που βοήθησε να ηγηθεί αυτής της χρέωσης, μιλησε στον Game Informer σχετικά με ορισμένες από τις αντιδράσεις που έχει λάβει το Xbox για να δώσει έμφαση σε αυτήν την κίνηση.

«Υπάρχει μια λανθασμένη αντίληψη ότι το να κάνεις τα παιχνίδια προσβάσιμα τα καθιστά λιγότερο« σκληρά »ή προκλητικά», λέει ο Zahand. "Υπάρχει επίσης μια εσφαλμένη αντίληψη ότι η δημιουργία χαρακτηριστικών για μια" μικρή "ομάδα ατόμων αφαιρεί πόρους από το να κάνει το παιχνίδι καλύτερο για την πλειονότητα των χρηστών.

"Ως κάποιος που έχει εργαστεί στην ανάπτυξη παιχνιδιών, μπορώ να σας πω ότι ο σχεδιασμός χωρίς αποκλεισμούς, όταν θεωρείται νωρίς στην ανάπτυξη ενός προϊόντος, δεν είναι ακριβός και το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι κάνει την εμπειρία καλύτερη για όλους".

Κατανοώ ότι είναι δύσκολο για ορισμένους να δουν πέρα ​​από τη δική τους εμπειρία παιχνιδιού. Όπως αναφέρθηκε σε ένα άλλο μέρος αυτής της συνέντευξης, δεν συνειδητοποίησα πόσο επικίνδυνα ήταν μερικά παιχνίδια για την επιληπτική κατάσταση, μέχρι που ένας τραυματισμός που είχα στο εξωτερικό έκανε αυτό το μέρος του νέου μου κανόνα. Ήταν από ένα μέρος άγνοιας που δεν το είχα δει, και ότι η άγνοια σε αυτόν τον τομέα (και με τον αντίκτυπο που έχει η MS σε εμένα και στα χέρια μου) με επηρέασε να επεκταθώ πέρα ​​από τα «τυφλά σημεία» που βλέπει σε τι σημαίνει προσβασιμότητα όσον αφορά την ψυχαγωγία.

Όταν ρώτηθηκε ο Zahand  να πει σε όσους αναστατώθηκαν με αυτόν τον τομέα που εστίασε η Microsoft,  προσθέσε: "Είτε είστε ένας σκληρός παίκτης που προτιμά να επαναδιατυπώσει τα στοιχεία ελέγχου σας έτσι, ή ένας νεότερος παίκτης που δυσκολεύεται να κρατά ένα controller ή ο gamer που του λείπει από ένα δάχτυλο, είναι πολύτιμο ένα χαρακτηριστικό όπως η αντιστοίχιση κουμπιών. Εάν δεν μπορείτε να ακούσετε την τηλεόρασή σας από τον ήχο των παιδιών σας να παίζουν ή επειδή είστε κωφοί ή με προβλήματα ακοής, οι υπότιτλοι είναι πολύτιμοι. Αυτή είναι η προσβασιμότητα.

"Στόχος μας είναι να δώσουμε τη δυνατότητα στους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να παίξουν τα παιχνίδια που θέλουν, με τους ανθρώπους που θέλουν, στις συσκευές που θέλουν. Και αυτό επιτυγχάνεται όταν τα παιχνίδια έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά και προσβάσιμα, ώστε οι παίκτες να μπορούν να παίξουν με οποιονδήποτε τρόπο είναι κατάλληλο για αυτους."


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.