Scalebound: Ήταν ένα δύσκολο έργο για το 2014, αλλά είναι δυνατό να γίνει τώρα αναφέρει ο Hideki Kamiya.

Published on 23 November 2021 at 13:39

Το Scalebound επανεμφανίστηκε, τουλάχιστον ως θέμα συζήτησης τις τελευταίες ημέρες, όταν ο Hideki Kamiya ζήτησε δημόσια συγγνώμη από τη Microsoft και τους χρήστες για τη αποτυχία του έργου το οποίο υποτίθεται ότι ήταν ένα xbox exclusive παιχνίδι αλλά ακυρώθηκε μετά από χρόνια όχι πολύ παραγωγικής ανάπτυξης. Αλλά από ότι βλέπουμε δεν ξεχάστηκε.

Πρόσφατα, λοιπόν, είναι προφανές ότι το Scalebound επιστρέφει στις σκέψεις του Hideki Kamiya. Ακριβώς υπό το φως των πρόσφατων λέξεων του διευθυντή παιχνιδιών της Platinum Games, μετά τη δημόσια συγγνώμη για την ακύρωση του Scalebound και μια σπάνια παραδοχή ενοχής από τον προγραμματιστή, ο χρήστης Developer One απάντησε στον Kamiya στο Twitter καλώντας τον να σκεφτεί.

Το μήνυμα είναι στα ιαπωνικά, επομένως μπορεί να υπάρχει και λάθος μετάφραση αλλά λίγο πολύ υποστηρίζει ότι "Το Scalebound ήταν μια εξαιρετική ιδέα. Δεν ήταν δυνατό το 2014, αλλά θα ήταν δυνατό τώρα". Αργότερα ανέφερε  ότι η εστίαση στο NieR ήταν μια "εξαιρετική επιλογή εκείνη τη στιγμή" και πρόσθεσε ότι "τα πολυδιάστατα παιχνίδια θα είναι συναρπαστικά, με ένα μείγμα συνεχούς ροής και πολλά άλλα".


«   »

Add comment

Comments

There are no comments yet.